Zarish

Hallooo där ute! ;)
Jag o Sofia har gympatävling idag!  
    Dock inte så taggade men! :P
He e ba o stå ut ! ;D
Drygt att det tar en hel dag för 20 lag! -.-
aja...
Ni kanske får nån updaatte eller så då jag kom hem(om jag kommer ihåg denna blogg)
haha man glömmer allvarligt bort denna blogg ibland..ZARA INGET DUMT MOT DEJ FÖR DE <3
Men eftersom man har en egen blogg med flera läsare än såhära satt ja.. ibland kan man glämma bort den!
Som jag hade lixom glömt bort den nu, jag bara satt o egga olika bokstäver där man skirver in epost-adressen oxå kom våran upp till denna blogg satt då tänkte jag att jag kan passa på o skirva nå inlägg innan jag far!;)
Näee men nu ska jag börja göra mig i ordning!!

 suddigt faacee!-..- Men KÅÅ BRY! ;) ahha!


Hög hästsvans!
Gympaoverall.
Blå adidasväska ja
som ni ser! =D
:]



<3 ;]
:DD







Gummsssiii! <3 :D

aja ska fara typ nu...
Pusssililusseeliii! ( hah HUMOR) [:
-.-
/Mikaela
 btw; ÄÄÄRR ASTRÖTT men de är samma sak där.. HE E BA O STÅ UT!
jaja ska sluta dryga! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0