SÅKLART!:D♥

jaahhh, vi sitter såklart och snackar som zariisshh<3333
vi gör det gämt!
när vi sitter vid datorn, när vi äter, när vi går någon stans t.ex. stan, gympan, fotbollen,
jaahh, och det var bara några ställen. och dessutom när vi gör det pratar vi överdrivet mkt om henne!
asså jag önskar att alla bara visste hur mkt vi älskar zara,! :D
det är bara vi som vet hur mkt vi älskar henne, så ingen kan komma och säga att vi inte är hennes största fan, ingen, precis ingen vet! bara vi.
Ni som oxå är hennes fan kom inte och säg att vi inte gillar henne, jag ( sofia ) vet någon som tror att jag inte gillar henne men du vet INGET!

/ Sofia och Mikaela!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej :D det är så gulligt!! ni är så snälla jag dörr!! inget tvivel på att ni är mina stärsta fan!! haha direkt när jag kommer med en ny skiva så ska ni få den!! ni är så jäkla snälla! tack så mycket!!<3

2011-03-20 @ 13:50:09
URL: http://zarish.blogg.se/
Postat av: Sofia

Aaawww zara!<3

du är så himla snäll du med!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0