hej zara är bäst!

hejsan zara är bäst hihih♥
här är zaras blogg, den är bäst! <3
klickaa!♥
naw<3

nu har jag börjat packa eftersom att jag ska fara till göteborg imorgon<3
det ska bli sjukt roligt:)
på lördagen blir det bara typ chill, förutom att vi ska gå 3 km med väskorna till skolan som vi ska sova på.
också tror jag att vi fick gå på stan<3
det skulle bli typ 8+ eller mer där uppe.!
så det blir nog varmt, (varmare än här)
hihihi!

imorgon har vi ledigt från skolan oxå!
jag minns inte varför elelr jag har aldrig vetat det.
bra koll har jag!
riktigt.....riktigt.!
aja, och idag har vi gjort ett prov, i eng. et gick väl ganska bra...

aaww vad zara är fin! (nu var dethär länge sedan men ååwwhhh vad fin hon var/är!)
♥<3 :D

just nu sitter jag och lyssnar på zara, som alltid!:D
oxå skriver jag zara på papper.

hihihi<3
jaa, jag tycker att det blev fint.
fast ne.
haha fast blev nöjd ialafall, haha.
                           ↑
                     jag vet inte varför.

nu pallar jag ejj blogga mer.
och jag kommer inte skriva på ett tag, eftersom att jag ska till göteborg imorgon,.
och juste, imorgon ska jag fara och köpa godis med johanna och några fler oxå typ...
jaa, det var bara det:)
puuuuss! / Sofia<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0