heeyyheeyy

Heeyyhheeyyy bloggen<3!
Just nu sitter jag och lyssnar på zara;D one moment in time:)
Kan bara inte sluta lyssna på henne (inte för att jag vill det men;D)
Idag tog jag med mig mina zara bilder till skolan ( ÄNLIGEN )
jag har glömt varendadag i flera veckor,!
men nu fick jag med mig dom.

jaahh, en bild på mig och mikkan från igår när vi var med varandra;D
jag är ju ALLTID SNYGGAST PÅ BILDER!

Zara är bra.
ZARA ÄR BÄST!;D
fast bra är hon ju oxå, fast jaahh... ni fattar.



Idag var det fotbollsträning!
Jag älskar fotboll, men ibland är man ganska så trött, och jag tror att det var det idag. att jag var för trött.
Fast om jag suttit hemma hade jagvarit ännu tröttare så jaah, de är ganska bra att röra sig ibland ( haha har jag tp någon lektion här eller ? )


ahapp, nu har det blivit någ fel så jag kan inte länka lite videos med zara...;P
annars hade jag gjort det. !


haha jag gillar att göra sånna saker↑ ( haha saker bästa ordet )


Det som står på är sant!:)

Zara äger alla på att sjunga!:D

Men asså herregud!;O ge mig ditt utseénde!!!!:D:D:D:D:D:D
Du är bara finast!
jag vet ingen finare!;*



Pussoohheeyy<3/Sofiaahh<3;*

Kommentarer
Postat av: anonym

Hahha taget från mej med linjerna men tänkt att alla ska ju få andvända de men jag mena du ahr aldrig andvänt de förut haha ..

Men gud jag skojja ju fast det är Sant iaf!! ;)

;P

2011-03-02 @ 07:49:06
Postat av: sofia

eehh..,. okeejj?

du vet väl inte det?;)

om det är ngn jag känner som har blogg, nej asså jag tar inte från någon alla som säger det kan bara lägga av! ingen vet ngt.

även om du skojja så vet du inte.;)

om det är ngn jag känner vet jag ingen som gör det.

2011-03-17 @ 18:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0