Zara jag älskar dig!

zara... jagvet att du säkert inte läser dethär men jag älskar dig! din röst, och allt:)
du ser ut som värsta modellen typ hehehe.
och sedan har du världens bästa röst ( enligtmig )
och jag hppas värkligen att du kollar denhär bloggen nån gång.
jag sitter och lyssnar sönder på alla låtar du har:D
jag har nog lyssnat på alla tusen gånger om..:)
Jag skulle så gärna vara med dig det vore min allra största önskan!
jag hoppas oendligt mycket att du kollar på dethär!
och allt annat som jag har skrivit ( för mikaela har inte skrivit något än... )
Du är den bästa!
inget/ingen kan få mig och ändra mig!:)
För du är den största idal jag någonsin haft!
Jag hopas värkligen att du förstår det men jag vill inte vara med dig BARA för att du sjunger som... jagvetinte vad något riktigt bra, jag vill det för att du värkar oxå vara en helt fantastisk kompis:)
det är därför oxå, du tror säkert att jag är ngn kånstig men du kan fråga jessica,
hon har du ju chattat med mm..
JAG ÄLSKAR DIG ZARA!!!!♥

Juste, bar så ni vet jag kommer typ bara skriva om zara.
så om ni inte vill se dethär tjatandet om zara läs inte denhär bloggen.
för att zara är min största idol och jag skulle supergärna vela träffa henne och allt man kan göra bara för att få kontakt med henne.
så om hon läser dethär kanske hon fattar hur mycket jag älskar henne.
jag hoppas värkligen att du läser dethär zara för typ 100000 gången jag vet men jag vill värkligen det!
du är bäst!
och jag fattar inte hur ngn kan tycke ngt annat.
eller jo kan jag jag väl men det är helt OMÖJLIGT för mig att göra det.

zara är bäst! ingen protest!
zara har rösten, men än ni. ( heeeelt sääääkert! )
jag kan iaf inte tycka att nån annans röst är bättre.
sååååå mkt tycker jag om zara!
jagvet att det är vääääldigt långt just nu men
who cares?
kanske ngn men inte då jag.

Fast jag ska nog endå inte skriva nå mer nu.

Pussohejjs!/Sofia<3:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heh :D de e zara har!! Guuuuud vad ni e gulliga och sota!!! Jag sag att du hade skrivit I min mail pa fb ^^ tack sa hemskr myckey!!! JAG BLIR SA GLAAD :D<3

2011-01-12 @ 19:22:16
Postat av: sofia

aaawh tack zara!!!!:D <3 ♥

2011-01-12 @ 20:22:12
URL: http://soffesblogg.blogg.se/
Postat av: sofia

Från mig sofia som har bloggen. med mikaela

2011-01-12 @ 20:22:35
URL: http://soffesblogg.blogg.se/
Postat av: Mikaela

aaawh Zara.

Tack så hemskt mycket för komentaren.

Du é Bäst<3

;D

2011-01-13 @ 08:02:00
URL: http://mikkiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0