ZaRa Är BäSt InGeN PrOtEsT !!!<3

Hejhej.
imorgon kanske jag och mikaela ska sova hos varandra... hhhe.
eller jag hoppas för de blev en grej asså dethär låter kanske konstigt men jag kan inte säga ( vill inte ).
fast jag bara satt o skratta mikkan heheh bara så duvet det.


Zara jag hoppas att du har börjat på .r.v.t asså detdär va ba en sak hahah jag kan skriva till dej mikkan sedan vad jag menar om du inte fattar.
dill dej med zara om du svarar mej på facebook.

hehe den är fin:)
men här ska ni få ngra bilder på zara :

längst bak ( kanske syns men endå hehehe )

asså så himla sööt!

lägger bara upp dom två.
Zara Är Bäst Ingen Protest!

Många pussar!/Soffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0