you are my everything zara ( vet låter inte bra )

Zara är den bästa, ingen kan någonsin bli bättre än henne...
jag gillar inte att endel skriver nejj det är hon inte, sedan skriver jag jo.
man fattar väl endå att jag menar att jag tycker det ?
sedan så fortsätter dom ba; Nämen jag gillar inte henne.
Jag tycker att det är ganska onödigt.
jag blir på dåligt humör ibland hehehhehehe... okej inte ofta.
Men jag älskar zara och jag gillar inte när andra säger till mig; nää blablabla r bättre än zara!
okejj jag kan erkänna att det inte är ngn sokm gör det precis gämt men ibland så kan ngn säga det.
haha,
zara du är mitt allt och jag älskar dej!
kan inte bara du och jag chatta någon gång??
jag skulle så gärna vela det!
bara jag får göra ngt med dig!
you are my life zara!
såklart är mina föräldrar och kompisar o katter o så också det men nu menar jag på ett annat sätt:)
ni kanske fattar?`
aah, jag hoppas på att ni fattar.
jag älskar zara ( som jag sagt ngra miljoner gnger men jag kommer göra det i varenda inlääääg!!!!! i prommes )
du kommer vara min idol till graven!
Jag vill så gärna få bara lite kontakt, asså hällst mkt men om man bara får lite.
jag hoppas att du svarar på en sak... asså ååååååwh jag har sån lust att berätta men det är en sak som jag inte ska berätta men mikkie du vet:)
JAG HOPPAS!:D♥
juste zara...
jag har en fråga till dig:
hur kn du ha blivit såååååå vig???xd
jag vill va exakt lika vig som du men hahahahah..
jag har nog ingen chans att bli det för vetdu hur stel jag är+?
HAHAHAHAHHAHA!
ZARA ÄR BÄST INGEN PROTEST!
ZARA KAN SJUNGA BÄTTRE ÄN DU!
ZARA DU Ä BÄST INGEN PROTÄST!
INGEN SKULLE KUNNA ÖVERTYGA MIG OM ATT NÅGON ANNAN ÄR BÄTTRE!!!!!
men nu ska jag gå o lägga mig!
jag loooovar att skriva mer imorgon!

Många kramar! / Sofia:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0