Woooh!<3

asså jag döör!
jag har ÄÄÄLLLSSSKKKAAATTTT att sjunga hur mk som hällst ( jag gör det ju fortfarande men.. )
men asså sedan jag har börjat höra på dig, det var ju sedan talang men asså jagmenar sedan jag har börjat gilla dig såhäääär det är som extra mkt nu. men iaf nu ska jag komma fram till saken... hehe.
men iaf sedan jag har börjat lyssna påreehj såhär mkt och älskardej så mkt så har jag typ slutat sjunga för att jag vill bara lyssna på dig så då kan jag inte ha på nån annan musik xd ;O
hahhaha.
nu vill jag träffa dig zara men än att bli sångerska!;O
det är helt galet!
hur mkt kan man älska en person igentligen???!!?
zara du är mitt allt jag skulle inte vara ngn om du gav upp med musiken, och om du inte fanns, ojjjojjjojj shiiit då hade jag inte haft ngn idol just nu..!
okej det är kanke inte så suuuuperfarligt men för mig är det det!!!
iaf om man har dig som idol zaaaaaraaa!!!<3 ILOVE YOUU ZARAA!!!!!!<33333♥♥♥
om man frågar alma min syrra om jag lyssnar på henne mkt så hon baah; JAAAA!
där har du ett tecken hihih.
( vfr skriver jag hihihi?? jag skriver alldrig de men jag kanske böörjar?? ;P )
aaooop men iaf jag ÄLSKAR dig ÖVERDRIVET mkt, det kan jag looova!!
haha nu startar jag om dig! ( på youtube. )
jagvet att jag kanske gör långa tråkiga inlägg men jag får ut det som jag vill få ut ur mig!
som jag inte kan säga till ngn.
fast jag har fortfarande saker som jag inte kan skriva här i bloggen kanske om ngra år elr ngt sånt om vi fortfarande har denhär bloggen då men det hoppas jag väl att vi har xd???
eller mikkan ?
ska vi? hehehehe.
aaja men jag vill de iaf o jag hoppas att du vill det för på denhär bloggen kan jag skriva NÄSTAN allt som jag vill få ur mig:)
zara jag tänker på dig varenda lektion och det har jag gjort enda sedan jag och mikkan har börjat gilla dig sååå mkit ( det har vi gjort hela tiden men vi gör det extra mkt just nu. )
jag har dina låtar i hjärnan hela tiden.
zara jagvet att det kanske är drygt att vi skriver men zara duvet ju... a mm... men vi säger som allt till dig, även fast du kanske inte läser dethär men vi gör de<3
jag hoppas värkligen att du kan kommentera mer:)
detdär inlägget som du kommenterade det är mitt favoritinlägg nueeh<3
hahahah<3
loovee uuuh<3
aaja nu ska jag sluta dryyyga hehhee.
okejj jag ska inte skriva mer nu alls...
det kommer bli alldeles för långt och drygt men´bara så ni vet det kommer alla mina inlägg vara långa för jag vill kunna få ur mig all "Kärlek" som jag har till dig zara!!
haha, det låter kanske konstigt menmen..heeehe.
de är ju sant så det får låta hur knppt eller konstigt det vill[:


Pussohejjs gummz...! /Sofia:*
(gummz:Zaaaaaraaa!)


Kommentarer
Postat av: Mikalea

Exakt samma saker här oxå förmej Sofia.<3

Asså de går inte att släppa.

Jag vill oxå träffa Zara hällre än att bli sångerska asså shit.

Zaaaraaa ää bäst.

Hoppas det inte blir för drygt nu för zara satt hon tänker: Ähh orkar inte läsa bloggen den ä så dryg.<3

Pussspååreeeehääj Zaaaaaraaaa

2011-01-13 @ 20:45:32
URL: http://mikkiesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0