Om Sofia<3

Jag heter Sofia Hemström och är född år 1999 och fyller år den 15 mars, Jag älskar att sjunga, dansa, träna gymnastik och spela fotboll.

Min idol är Zara Larsson ( som ni kanske vet men.. )

Mina favoritlåtar är: A moment like this, one moment in time, hallelujah, och sedan kommer jag inte på nå mer.

Jag bor tillsammans med min mamma och pappa och en lillasyster, jag har två katter som heter chilli och cayenne.

Mina bästa kompisar heter: mikaela ( som oxå har denhär bloggen ) och Emelie.

Om jag fick en önskan så skulle det vara att jag fick vara med zara larsson och bli kompis med henne.

Min största dröm är också att få träffa zara, men annars är det nog att bli sångerska:)

Min favoritfärg är nog Grönt eller blått.

Min favoritmat är nog grillat kött och pomfritt, och hasselbagspotatis( stavning? )

Jag spelar gitarr en gång i veckan.

Jag hatar folk som tror att dom är bättre än en, dom som tror att man härmar ngn bara för att man skriver ett ord lika ( det tycker jag e VÄÄÄLDIGT barnsligt )och dom som tycker att man är barnslig fast man inte har gjort ngt speciellt ( det är bara dom som är det ) och en sak till, jag hatar dom som skryter.! Jag hatar oxå folk som ljuger kom jag på...;P

Jag gillar när jag får berömm och vinner hahah..!

På min fritid brukar jag vara med kompisar typ:) sjunga, dansa ( för jag ör det på helgen )

Jag går i en ganska bra skola och har ganska många kompisar. 

jag hatar oxå skolmaten försten haha xd

Jaa nu har ni fått veta lite om mig iallafal:)
Pussokram!/Sofia:*
←zaraa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0