Om mig Mikaela

Hejsan.
Min dröm: Min dröm är att få träffa Zara Larsson.

Bor: Jag bor tillsammans med Mamma, Pappa & Min storebror oxå har jag 5 katter två kattungar som är fullvuxna ungefär i April.
Och 3 vuxna.

Artister:Mina vuxna favorit artister är Eminem och Beyonce är sjuktduktig!<3.(Jo föresten Celine Dion har sjukt härlig röst!)

Favorit Låtar:A moment like this,Hallelujah tyck ja oxå ä bra<3My heart will go on är inte direkt favorit men fin i text<3

Bästa vänner!: Asså nu har jag ju många bästa vänner o det är; Sofia som delar denna blogg med mej oxå har jag Rebekka,Pelin,Jessica och Julia de är mina bästisar.<3

Favorit färg:Mina favorit färger är Chockrosa , Turkos, Röd och Svart oxå tyck jag som Slime Grön ä så cool.<3

Jag älskar: Jag älskar dans, gymnastik och Fotboll.

Favotit mat: Det är lugnt Pommes o hasselbackspot. Och grillat kött oxå föresten jo en sak till Majskolvar hehe.

HATAR:Jag hatar då folk ljuger. Jag kom inte på något.. Men asså jag tycker inte om Falska Personer.

                                                                         Så en lite kortare Version om lite information om mig.
Pussoheeeey
//Mikaahela//  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0