Måste, !

Asså zara jag måste få träffa dig någon gång ( enligt mig kanske inte dig men )
men vill du det?
kommentera gärna hur du tycker.
ehheh<3
Jag vill det supermkt.
inte bara för att du ÄGER SÖNDER ALLA, utan oxå för att du verkar vara en superbra vän, rolig, snäll, mm...
och jag skulle vela ha en till vän♥
jag skulle bli överlycklig om det blev du<3
Mina önskningar:
1. Få träffa dig och vara med dig i typ 1 vecka eler ngt.
2. Få sedig, och prata med dig.
3. bara få se dig.
4.r.v.ä.l. ( kan säga till ngn vad det betyder )
det skulle jag supergärna vela,
allt är inte på rätt plats, men 1&2.
:)
men nu måste jag fara till skolan.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Pussoheej!//Sofia//Soffe//Sofijah//Zofia//Soffi//Offe//Soffan//Soffiloffi//Såfia//Zoffe//♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0