Love yaaah<3

Idag gjorde jag o mikkan en super rolig grej<33
vi har gjort det förut oxå men asså jag blir lika glad som alltid;D
zara om du läser du vet vad det är<3

Zara du är min idol, ingan har någonsin varit min idol mer än vad du har varit!
jag hoppas att du förstår att jag och mikkan är dina största fans!!!
fast vi vill endå oxå bara vänner.
som... att vi bara var som kompisar som du är med dina kompisar nu fast att man kanske bara är med varandra nån gång på ett lov eller ngt..
aså bara sådär liiite:)
jag hade varit så jäävulskt glad bara jag fick kolla på dig, du ééé sååå vacker o allt som finns<3( som är bra )
Jag hoppas att du läser dethär nu:)
det vor superroligt och snällt av dig din generösa tjej ahahahha<3
jag kan typ inte prata med ngn om hur mkt jag älskar dej,
ellernågra men aa...
eller igentligen typ bara mikkan.

MEN
jag ska inte göra ett så långt inlägg nu..
men ni kan få några bilder:) =
asså åååwwwh *ÄLSKAAAR*
SWEEEET!!!<3
aawwwhh zara du va supersööt<3 ( numeeee:D)
förlåt för lång och smal bild MEN DEN ÄR BARA FÖÖÖR GULLIG:*
asså jag älskar värkligen zara jag är helt galen!<3
Det går inte att beskriva,
asså jag älskar inte bara din sångröst, ditt utseende utan hur du är:)
du har en del av mitt hjärta!
aja men jag ska inte dryga nu hehehe<3

Många ramar Till Zaraaa<3 och jag hoppas att du gillar dendär saaken som vi ska göra ( har gjort ) /Sofiaa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0