Kommentar. ass¨å kan inte fatta. (GÅR INTE ATT SLÄPPA) ;O

asså shiitt ZARA kommenterade vår blogg..vet ni en sak..
Jag börja gråta då jag fick reda på av Sofia att vi fick kommentaren.;D
Asså Zara jag hoppas du fortsätter läsa denna blogg och att du kommenterar den.<3
För du ä verkligen bääässsst <3333
Asså jag älskar deeej.
Jag sitter nu är o eggar sönder dej som Sofia nu sa jag har lyssna tusen gånger om.
asså min dröm sedan Talang har varit att få träffa dej zara. att få träffa deeej zarish<3
asså du ä bäst rösten döör man av vetu egentligen hur avis JAG ää på dej.[:


Asså fyfan va du äger ut alla bästa Zarish.och nu var ju detta ett tag sedan men hon är ändå alltid såklart lika bra.<3
Pusspååreehj zara.
jo btw; zara i 3 hela dagar i skolan har jag tänkt på dej o min lärare ba; nu fokuserar du inte dig Mikaela haha.
Jag tänk ba säga att jag tänker på dej varenda dag. Hare bäst zara
Pussohejjs..<3
//Mikaaheela//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0