Kännslor!...

Jag tycker att de är synd om dej zara om du tycker de är jobbigt att vi tp skriver hela tiden älskardej Zara men vi skriver som vi tycker.
Vi går efter kännslor.
Asså mina kännslor om dej är att du verkar verkligen vara en superbra kompis;D
Och jag känner att du är rolig person som har bra humor <3
VIIIG NÅ JÄVULSKT:O (som jag redan vet att duär gummz<3)
asså jag hoppas verkligen att vi chattar någon gång på Facebook eller något sådant jag har velat fått kontakt med dej sedan Talang men nada har gått!;(
Men jag vill oxå bara säga en sak Menmen kan inte..
Jag har tänkt ba nää nu skriver jag på facebook vad det är.
Men nej nej-_-
Hoppas verkligen du svarar på de<3Det är lioxm en sak mellan jag o Sofia som du kommer märka av alldelens snart inom några dagar.<3
Hoppas du inte förstår vad det är nu jag hoppas du inte har den som tanke i dej!<3
Jag har alltid älskat dej sedan Talang...
Men inga av mina vänner har vetat de för för en viss person har jag inte vågat säga för trodde hon skulle bli sur.
Hoppas mina vänner förstått nu att jag är GALEN I DEJ NU ZAARAAH<3
Några vet har jag märkt...
Bra de..
Men som sagt jag måste få chatta med dej någon gång satt jag iaf får göra någonting med dej som jag alltid önskat sedan Talang.
Och nu tror jag äntligen det har gått iuppfynnelse att Zara du förstått de som jag alltid velat att du ska veta.
Jag trodde vi aldrig skulle komma såhära långt men fyfaasn de gjorde vii.<3
Jag äää hur glaaad som helst för detta lilla men jag skulle bli oändligt mkt mer gladare om du svarar på den dära saken..
Men känns ingen press Zarish.!
Jag hoppas att du läser detta!!
Du bestämmer om du ska svara på dee ta en sak i taget om du har mkt fördej.
Låt de tar ett år..
Jag hade fortfarande blivigt lika glad huvudsaken jag hade fått de<3
Amne nu ska jag sluta babblaaa.
Pussoheey Zara<33
ÄLSKAR DEEEEJ
P.S en sak jag alltid velat ha sedan Talang är en afisch det skulle vara min högsta dröm asså en afisch påreehj zara som du kanske förstod.
<3
BTW; Jag såg programet som du hade dubbat ..<3
(SJUKT BRA)...
Puss du kommer alltid finnas förmej.
Ähh nu får jag nästan tårar,
Du är så vacker zara min älskade.
Men som sagt nu ska jag sluta babbla
blabla..
ZARA DU E BÄST
//MIKAAHELLA//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0