jag vill att du ska veta allt det som står här niu och allt som står i bloggen!

zara, hoppas att du läsewr dethär.
förlåt om du tycker att vi är dryga.
vi skriver om allt vi vill få ut ur oss som handlar om dig.
och typ allt vi vill få ur oss är saker om dig.
det finns endel som inte tror på oss typ eller aa..
Jag älskar dig zara utan dig vore det inget liv!
( inget bra liv iallafal )
som mikkan skrev, jag hoppas att du svarar på en personlig sak mellan mig och mikkan,
fast du kommer få veta om ca ngra dagar.
och jag hoppas att du blir glad:D
jag skulle bli superglad om jag fick svar:D
ZARAAAAAAAAAAAA jag vill bara ha dig som en riktig vän!
inget annat:)
jag vill sååå gärna bara få träffa dig så vi blir vänner?
det är bra att få nya vänner:)
hahaha.
amen jag ska inte skriva nå mer nu hehe jag ska till skolan.

haha det är sant:)
ooo shiiit jag börja gråta hehh...
amen vu hörs:)
Pusspuss!/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0