ingen kan ändra på det...!

Jag älskar zara larsson och det kan ingen ändra på.

det finns en tjej jag ska inte säga namnet som jag tror/ typ vet att hon försöker säga grejer till mig så att hon ska få mig att inte gilla dig längre zaraah!:(
men jag kommer alltid att ÄLSKA dig och det kan ingen ändra på!
Typ både jag och mikaela har märkt det.
eller mikaela vi har märkt att hon gör det på oss men jag tro faktiskt att hon gör det mäst på mig??
Men jag bryr mig inte för som sagt ingen kan ändra på det.
Jag tror att hon tror att ajg inte sägre sanningen.
att jag inte lyssnar på zara, men vfr skulle jag ha denhär bloggen med mikaela då?
och varför skulle jag skriva så till henne då om jag inte gillarde henne som hon nu tror typ;P ?
JAG ÄLSKAR ZARA OCH DU HAR VÄRKLIGEN FEL!
FÖR ZARA ÄR MITT ALLT!
VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN HENNE??:]
Jag hoppas värkligen att hon inte tittar på dethär nu men jag har ingen aning vfr hon skulle göra det..!?
Hon har ingen aning om vad denhär bloggen heter om inte mikkan har sagt det ( mikkan: mikaela)

Jag skriver kanske mer senare!
jag ska lixom äääta nuuu!:)
Många kyssar!/Sofia, speciellt till zara!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0