.......

Det är en tjej som inte tror på att jag har tyckt om zara ända sedan hon var med i talang, eller snarare ÄLSKAT! jag har inte vågat säga det till någon, för om jag skulle ha sagt det till henne skulle hon ha blivit sur, hon är det nu oxå men förut kan jag säga att hon skulle typ ha blivit SUPERUR! och bara för at jag inte har sagt till någon om det så tror hon inte på mej.
jag gillar inte när någon bara kommer och säger, nä du sa inget förut, men jag sa ju inget för jag visste att hon skulle bli spersur!
jag sa att jag gillade tove mkt mer, men jag gillade henne ( som min idol ) när hon var med i idol,
men asså jag har jämt tyckt att hon har varit superbra men inte lika bra som zara.
tycker ni att man ska säga saker innan man vet om det är så?
det tycker inte jag iallafal,
jag vet ( nästan ) att alla har varit med om det men hon slutar alldrig,
hon tror inte på mej o säger hela tiden:
"Mina kompisar är förbannade"
men jag bryr mig inte om dom, men dom har ingen anledning att vara det för att vi har gillat henne lika länge, förut kanske hon gillade henne lite mer både än mig och mikkan, men nu är det ABSOLUT INTE så.
man ser det på henne.
men sedan så säger hon ju till mikkan o allt att maddi jane är bättre än zara.
och det ser man att hon tycker.
men till mig vill hon pinte säga det för hon ska få mig att inte gilla henne mer.

aaaaaaa jag gillar inte sånna personer!
men jag hoppas värkligen att zara tror på mig för du ska veta att allt dehär är sant!
vfr skulle jag ljuga på en blogg!?
jag kan faktiskt säga att då skrev jag en dagbok, jag srev typ om dej då zara.
asså dendär personen borde veta allt det men om jag skulle säga det skulle hon fortfarande inte tro på mig.
för hon ba;
Nja, jag tror nog inte det.
;O?
jag hopaps att någon här tror på mej och speciellt du zara!
jag bryr mig inte om vad någon annan tror,
för dom vetju inte.
det är bara jag som vet, och nu hoppas jag att ni oxå vet det.!

Pussohej!//Soffe

Kommentarer
Postat av: Anonym

eh ok?

/jessica

2011-02-14 @ 16:43:04
Postat av: sofia

ja.

2011-02-14 @ 19:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0