En fråga?

Igår gick jag o la mej 12.
Och jag tänkte så jävulskt mkt på vad som hade hänt igår satt då somna jag klockan 1
Jag vaknade 2 och somnade om halv 5...-_-sedan vaknade jag 9 somnade om klockan 10 till 11 som klockan är nu.
Ni ser sådära mkt kan jag tänka på henne satt jag inte kan sova försnt på länge.
Asså en fråga Zara...
Är du morgonpigg? :]]
Jag har alltid undrat de.<3
Hoppas du läser detta satt du kommenterar.
Satt jag vet.<3
För jag har alltid vela vetat de hahha.<3
;D
x]
Men idag ska jag vara med Sofia och jag vet inte hos vem vi ska vara hos Men vikommer iaf prata sönder om dej zara iaf.
(SOM VANLIGT)
Det är inte direkt ovanligt
Asså shiiitbull
Va glad jag.
Asså jag o sofia kan aldrig sluta tänka på detdära som blev av igår som vi velat aslänge.<3
hHmm det var något annat viktigt jag tänkte skriva men kommer intepå det nu jag tänkte lioxm på de inatt hehex]
Men de är väl bara att skriva senare om jag kommer på de...
Pussheey
/Mikaela./

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0