assååå åååååh viiilllll<3 ( vore roligt om zara såg dethär nu !!!!:) )

Asså ååååh vad jag vill va mereehj zaraa<3
men får det ju säkert inte...
jag vill det oendligt gärna!
Typ på ngt lov!
att ngn åker typ tåg:)
hahahahahahahahah jagvet att jag kanske har ganska höga förväntningar på att jag vill det men det är ju störra chans om jag skriver det här och nu sedan läser zara det:)
jag skulle kunna göra typ vad som hellst, jag hade kunnat åkt till dig bara vad som hellst för att få va meddig xd
också vill jag en till sak men det ska jag inte skriva här för att det är lite... jaao svårt att förklara.
men jag hoppas, enda tills någon dag du kanske säger ja!:D
jag kommer vänta på att jag får vara med dig:)
och jag looooovar jag är ingen konstig människa typ fyllo för det känns som att du tror det när jag skriver här xd
men det är jag inte.
föresten vill jag va meddig för att du är säkert en superbra och fin vän!
rolig, snäll och allt sånt...!
jagvet att andra kanske oxå vill det men det är liiite anorlunda för mig oxå.
ZARA: det vore superroligt om du såg dethär nu!:)
Jag hade kunnat åka tåg till dig aa jag ska inte säga vart du bor här precis hehehe då hade jag varit riktigt dum mot dig.
jag lovar jag ska inte säga det till ngn.
det vill jag inte heller.
aa men som sagt zara jag hoppas värkligen att du läser dethär...
jag är nog ditt största fan.!
+ jag är inte bara fan oxå.
jagvet att jag tjatar om det menn jag vill att du ska förstå att jag inmte bara vill för att du är asduktig på att sjunga,
så nu hoppas jag att du svarar på dethär och att ingen härmar dethär och skriver till dig för att det är vad jag tycker och vill...
ni kan ju skriva om andra saker som inte jag redan har skrivit om.<3 ?
det ni tycker och tänker.
det är en välldigt bra ide.!
för det är kanske inte smart kanske att skriva ngt som nån redan har skrivit om då tar man ju typ deras inlägg.
ungjefär.
aaaooo men nu ska jag nog inte skriva nå mer!

Pussar och Kramar!/Sofia<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0