Asså shhiiitt jag håller på att svimma!;O

hahhaa jag håller på att svimmaa hahah jag o mikkan har gjort en asrolig sak :)
men tyvär kan jag inte berätta vad det är, kanske om några år eller något hahaha,!
Jag hatar när endel tror att Zara är deras, det känns som att man inte får gilla henne för den personen.
För hon "tror" att hon gillade zara före och mer än oss.
tyckre ni att man ska vara så?
kommentera gärna om det är någon som läser denna blogg.
Zara om du läser detta så kan jag skriva till dig någon gång för du vet vem hon är.

Men jag ska inte dryga mer nu,
jag o mikkan ska göra ngt annat nu.

Pussarokramaaaarrr!//Sofijah//Sofia//Soffe//Soffi//Soffis//Zofia//heheheh♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0