skrev brev!!(L):D

jag oc mikkan skev brev till zara för nån vecka sedan/ nån månad sedan och idag fick vi SVA AV ZARA!!!!(L)::D::D:D:D:D:D
är så himla glad!
Att man kan ha sån tur i livet?;D B) (Y)
Asså jag älskr vrkligen dej zara ( hha inte kär men asså ni fattar, eller jo kär fast inte på det sättet )

ZARAS SKIVA, HÖGST UPP STÅER DET till Sofia:)
aaww tack!

på den stå det Till Sofia
sedan hennes autograf:D
okej det gjorde det på skivan oxå[:

lite närmare:]
Asså zara jag älskade allt som jag fick tack så himla mkt!<3
jag skakade sönder när jag läste och kollade på grejerna o efter ett tag grät jag när jag kom på att du värkligen hade skickat dethär!
Hoppas d läser dethär(L)
Pussar/ Världen gladaste Sofia!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0