skakar:]]

Hejhej alla määniiskooor :]
asså jag sitter här o skakar av typ glädje hahah.
asså idag då mamma messa mej så stod de. :
Du har fått ett brev från Zara.
asså jag doog typ ajg fick tårar direkt syntes inte så mke men de var någon enstaka som frågade mej. om ajg grät heheh.
jag var så speedad satt Stina bah glatt:
Men du kanske ska gå ut i korridoren o sedan komma in senare någon gång. satt du inte stör de andra med hur glad du är.
heheh oxå gaarvaah hon;!
asså dööörr, ä så glaaad.<3
m men hur som helst.
Jag har varit speedad skitlänge i flera dagar.
jag visste att ajg skulle få svar från zara.
jag har varit speedad för de och andra saaakeeer. <333
asså gud.
men jag lägger inte ut bilder på de för jag kan knappt skriva nå meeraah för jag ä så glad.
heheh.
Men alla kommer få se sedan typ hur som helst :)! ;*
     Skriver imorgon.<3



                       Pussaar o Kraamaar
/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0