Pussooohheeeyy // Sofia ;:o)) ZARA♥:D


AWWAWWAWWAWW!
HIMLA SÖT!<3
alla blider är det, men AAWW<3
jg är helt galeenn i zarasom jag sagt några miljoner gånger, GALEN!
( det menas, ;D;D;D; )
zara du kommer alltid att finnas i mitt ♥.:;o))
zarazarazarazarazara awawawaw sötasteee<3
jag kan bara inte sluta tänka på henne, dt går inte,.
det gör oxå så att jag inte kan somna på kvällarna ( väldigt sent gör jag det. )
men det gör inget, ZARA!♥ ( okej på morgonen gör det något.)
jag blev så j*vla ledsen glad när jag fick brevet!
ALDRIG ATT MAN KAN HA BLIVIT LEDSEN!♥♥☻☺:D:D:D::D:D
aajjaa, ska inte skriva ngt mer... för att ja skriver ju bara ZARAZARAZARAZARA ehe kanske inte så roligt att läsa;)
NI SER JAG TÄNKER PÅ ER;D
haHAHHAHAHAH!

Pussooohheeeyyyy!//Sofia;:o))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0