Ledsen

Jag är superledsen för att jag/vi inte har bloggat här på superlänge, men iaf jag har gjort ganska mkt.

 haha men just nu så  sitter jag och äter chokladkaka med choklad på;)
de ä asgött X]

Ikväll har vi gympa, jag hoppas att det går bra för vi ska ha 2 tävlingar så då måste man ju vara bra för att komma me<3
eller komma me asså aah, inte precis komma med alla kommer att få vara med ( på en tävling ) men annars så bara ngra.:)

jag har märkt att det blir inte lika roligt att sitta vid datorn när ingen skriver inlägg i sin blogg, kommenterar på facebook o sånna saker. eller bara om man inte lyssnar på musik.

haha men jag kommer iaf inte på nå mer saker att skriva om.^^
eller jo att jag sitter och lyssnar på zara.. men typ inget annat;)
o att lyssna på zara äh ju ovanligt;)
näh inte precis;)

aajjjaaa men jag skriver nog inte nå mer nu...<3
förutom.................................................................................................. att GUUUUD VAD JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN! oxå hoppas jag att det gåååår<3 ( fråga inte vad ör det kan jag inte säga hahahahah)
aa men nuuuuu ska jag inte skriva mer...;P:)
 ← zara o shenie:)

Pussohej<3/Sofia...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0